TK-250

 

Turbina TK-250: Koncentracja technologii, najnowocześniejsze rozwiązania, najwyższej klasy oprogramowanie, profesjonalizm, pasja i przekonanie pozwoliły działowi turbin gazowych firmy Konner opracować najlżejszy na świecie silnik turbowałowy w swojej kategorii:

250 KM

50 kg czystej pasji

 

 

 Konner, właściciel technologii budowy i projektowania, gwarantuje wysoką dostępność produkcji, pomoc techniczną, konserwację i globalne zarządzanie częściami zamiennymi.

TK-250 wywodzi się z ponad trzydziestoletniego doświadczenia w dziedzinie turbin i lotnictwa, lat badań, rozwoju, tysięcy godzin testów na stanowisku badawczym i w locie na pojazdach używanych w prawdziwych laboratoriach latających, których jedynym celem jest potwierdzenie niezawodności silnika co sprawia, że ​​moc, łatwość obsługi i bezpieczeństwo są kamieniem węgielnym jego istnienia.

 
 

FADEC: łatwość latania…

System FADEC (full Authority Digital Electronic Control) opracowany przez oddział turbin gazowych Konner zapewnia elektroniczne zarządzanie silnikiem we wszystkich jego fazach, automatyczny przełącznik pozwala kierowcy słuchać przepływu mocy bez martwienia się o zarządzanie jakimikolwiek parametrami.

Podczas lotu pilot musi jedynie włączyć silnik, wykorzystując w pełni jego możliwości, a FADEC zapewnia natychmiastową reakcję, wydajność i ograniczenia operacyjne.

Obecność redundantnej elektroniki gwarantuje poprawną pracę turbiny w każdych warunkach, bateria dedykowanych układów wspomagających oraz osobne zasilanie gwarantują dostępność energii dla układów elektronicznych.

Interfejs graficzny oraz elegancki i niezbędny cyfrowy pulpit nawigacyjny pozwalają pilotowi na ciągłe monitorowanie silnika.

DIESEL: To jest paliwo TK-250. Tysiące godzin lotów z silnikiem Diesla potwierdzają niezawodność silnika turbowałowego zamontowanego w Konnerach K1 i K2. Niska palność, dostępność w każdym zakątku globu oraz niska cena oleju napędowego sprawiają, że jest to idealne paliwo lotnicze.

Wyobraź sobie łatwość tankowania dowolnej stacji paliw w dowolnym miejscu na świecie. Obwód paliwowy, wtryskiwacze, komora spalania, systemy filtracji i podgrzewania paliwa, pompy i FADEC zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić wydajność i niezawodność przy użyciu wielu paliw i ich mieszanin bez konieczności interwencji techników. Wśród wielu paliw stosowanych i szeroko testowanych w locie na TK-250, najpopularniejsze i interesujące są olej napędowy, biodiesel, JP-2, JP-4. Niezawodność, bezpieczeństwo, moc i lekkość, nieodłączne (wrodzone) cechy zawarte w TK-250.

KATEGORIE

BLOG I MEDIA

SZYBKI KONTAKT

m.zeliszczak@konnerheli.pl

+48 662 793 836

Konner Polska 78-230 Karlino,
Witolub 15

© 2025 Created BY AGNESS