K2 został opracowany poprzez połączenie dużych wymiarów, dużego komfortu i wyrafinowanej konstrukcji z wyjątkowymi właściwościami technicznymi turbiny TK-250. Wszystkie nasze projekty są projektowane z wielką dbałością o szczegóły i można je dostosować do życzeń naszych klientów, zgodnie z najlepszą tradycją włoskiej filozofii „szytej na miarę”.
K2 Italia chce podnieść standardy bezpieczeństwa. Badacze Konner opracowali najlepsze aktywne i pasywne systemy bezpieczeństwa i zintegrowali je ze stylem, designem i lekkością K2. Kadłub z włókna węglowego został zaprojektowany tak, aby zapewnić absorpcję energii w przypadku zderzenia czołowego lub pionowego.
Serce K2 narodziło się z dywizji „silników turbinowych gazowych”, przejętej również przez Konnera K1. Turbina TK-250 , gwarantująca moc 250 KM, której ogrom mieści się w zaledwie 50 kg masy.
Najbardziej zaawansowane technologie łączą się w silniku, a najnowszej generacji FADEC pozwala pilotowi wykorzystać jego właściwości przy całkowitym bezpieczeństwie i spokoju.
System FADEC pozwala w łatwy sposób zarządzać wyłączaniem i włączaniem turbiny poprzez ustawienie selektora w trzech wyznaczonych pozycjach: STOP – JAZDA – FLY
STOP: Wyłączenie turbiny
JAZDA: Stabilizacja turbiny przygotowująca ją do lotu
FLY: Zwiększenie prędkości wirnika, dzięki czemu helikopter jest gotowy do startu
TK-250
Turbina turbowałowa TK-250: koncentracja technologii, najnowocześniejsze rozwiązania, pierwszorzędne oprogramowanie do projektowania, profesjonalizm, przekonanie i pasja pozwoliły firmie Konner Gas Turbine Division opracować najlżejszy na świecie silnik turbowałowy w swojej kategorii: 250 KM skoncentrowany w 50 kg czystej pasji. Konner, właściciel technologii budowy i projektowania silnika turbowałowego, gwarantuje szeroką dostępność produkcyjną, pomoc techniczną, konserwację i globalne zarządzanie częściami zamiennymi, turbina może być również zasilana olejem napędowym.